سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دشمن آنند که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]

Mafia Every Thing

 

برای اتصال کامپیوترتان به اینترنت از طریق GPRS به دو روش میتوایند عمل کنید.
1 – از طریق نرم افزار موجود در PC Suite
2 – از طریق Connection Wizard ویندوز

که در این مطلب ما از روش دوم که ساده تر است استفاده میکنیم و برای تمامی گوشی ها قابل استفاده میباشدقبل از شروع به کار ابتدا مطمئن شوید که تنظیمات GPRS بر روی گوشی شما بدرستی انجام گرفته است یعنی اینکه میتوانید از طریق موبایل خود به اینترنت متصل شوید . تنظیمات GPRS برای مشترکین ایرانسل

برای شروع نرم افزار مربوط به گوشی خود را از درون CD بر روی کامپیوتر خود نصب کنید سپس از طریق کابل USB با بلوتوث گوشی را به کامپیوتر متصل نمایید و کمی صبر کنید تا مشخصات و تجهیزات گوشی شما بطور کامل توسط کامپیوتر شناخته شود و پیغام Found new hardware , your new hardware is installed and ready to use در Taskbar ظاهر شود.

حالا از طریق New Connection Wizard یک کانکشن dialup درست کنید ، پس از گذراندن سه مرحله اول به قسمتی میرسید که باید مودم گوشی را انتخاب کنید. ما در این آموزش از گوشی سونی اریکسون مدل K750i استفاده کردیم که مودم Sony Ericsson 750 USB WMC Modem که گذینه مورد نظر ماست را تیک میزنیم و مراحل کار را ادامه میدهیم.
(توجه داشته باشید که نام مودم مورد استفاده در تمامی گوشی های سونی اریکسون به همین شکل است و فقط مدل گوشی تغییر میکند. در مورد مودم مورد استفاده در برند های دیگر اطلاعی ندارم )

پس از انتخاب نام کانکشن ، باید شماره #8***99* را بجای شماره تلفن ISP در کارد مربوطه وارد نمایید و در مرحله بعد کادرهای مربوط به Username و Password را خالی بگذارید و مراحل ساخت کانکش را به پایان ببرید

کار تمام است و تنها کاری که باید بکنید اینکه که مثل همیشه دکمه Dial را فشار دهید مطمئنا برای ورود به دنیای اینترنت شما را زیاد منتظر نمیگذارد.




ziser ::: جمعه 86/12/24::: ساعت 2:37 عصر

 

مشاهده آخرین صورتحساب تلفن همراه محتاج وصل شدن به اینترنت و صرف وقت است ، مشترکین تلفن ھمراه شرکت ارتباطات سیار از این پس می توانند با ارسال یک پیام کوتاه، از قبض دوره وکارکرد میان دوره تلفن ھمراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفنشھری، بین شھری، پیام کوتاه و سایر ھزینه ھا مطلع شوند.


قبل از هر چیز به چند نکته مهم اشاره میکنم.
تمامی قبوض تلفن همراه به صورت دوره ای یعنی هر 2 ماه یک بار صادر میشوند ، به این معنی که در هر سال 6 دوره قبض برای تلفن همراه صادر میشود.
سیستم دریافت قبض از طریق sms به دو روش ذیل تقسیم میشود:
 - دریافت صورتحساب 1 دوره ( 2 ماهه )
 - دریافت صورتحساب میان دوره ( از 1 روز تا 2 ماه و بیشتر )

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



اهنمای دریافت صورتحساب دوره ای
این روش فقط به شما صورتحساب 2 ماه کامل یعنی 1 دوره را نشان میدهد.
:: روش دریافت صورتحساب:
برای مثال اگر شما بخواهید صورتحساب تلفن همراه خود از تاریخ 1/11/85 تا 1/1/86 را مشاهده کنید یعنی دوره 6 سال 85 . برای این کار باید در قسمت New Text Message گوشی خود عدد 85,6 را وارد کنید و اگر بخواهید قبض 1/1/86 تا 1/3/86 را ببینید باید ارقام 86,1 را وارد کنید. این ارقام نشان دهنده سال و دوره مورد نظر میباشند و در بین آنها باید ویرگول گذاشته شود.

راهنمای دریافت صورت حساب میان دوره ای
در این روش شما میتوانید صورتحساب استفاده از 1روز تا 2 ماه و بیشتر تلفن همراه خود مطلع شوید.
:: روش دریافت صورتحساب میان دوره ای:
در این روش شما به جای وارد کردن دوره ، سال باید تاریخ ابتدا ، تاریخ انتها را وارد کنید.
برای مثال اگر شما بخواهید صورتحساب تلفن همراه خود از تاریخ 5/1/86 تا 5/2/86  یعنی فقط 1 ماه و یا هر تاریخ میان دوره ای دیگری را مشاهده کنید کافیست تا به این صورت در قسمت New Text Message گوشی خود تایپ کنید 860105,860205 و برای شماره مورد نظر بفرستید تا میزان استفاده از تلفن همراه خود در این زمان را ببینید.

ارسال SMS
مرحله نهایی ارسال ارقام بالا به شماره 009830009 میباشد.
زمان پاسخگویی بین 4 تا 5 دقیقه خواهد بود.

شما با ارسال SMS به این شماره موارد زیر را نیز مشاهده خواهید کرد:
 - هزینه SMS
 - هزینه مکالمه شهری
 - هزینه مکالمه بین شهری
 - هزینه جابجائی
 - جمع مبلغ


 شما میتوانید به جای کاراکتر ویرگول از کاراکتر های / یا . یا ـ یا و یا Space در بین اعداد استفاده کنید.




ziser ::: جمعه 86/12/24::: ساعت 2:34 عصر

قصد دارم تا هم اکنون یکی از کاربردی ترین و جالب ترین ترفندهای موبایل را که کمتر کسی از آن با خبر است را برای شما بازگو کنیم. ممکن است شما نیز گاهی حوصله و وقت کافی برای پاسخ گویی به تلفن هایی که به موبایلتان زده میشود را نداشته باشید ؛ شاید گوشی را خاموش کنید و یا حتی بدان پاسخ نگویید که این دو کار تا حدودی خلاف ادب است. اما قصد داریم تا روشی ساده اما کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید کاری کنید که هر زمان کسی با شما تماس گرفت با پیغام " شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد " یا " شماره مورد نظر مسدود است " و یا ... روبرو شود.


بدین منظور گوشی خود را ابتدا روشن کنید. سپس میبایست کد #094*21*را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهید. پس از چند ثانیه علامتی بر روی صفحه گوشی ظاهر میشود که به معنای فعال شدن این موضوع است.اکنون هر کس با شما تماس بگیرید با پیغام های ذکر شده بر خورد میکند.اما برای غیرفعال کردن این قابلیت کافی است که کد #21# را در گوشی وارد کنید و سپس دکمه Call (دکمه سبز رنگ) را فشار دهید.اکنون میتوانید تماسهای رسیده را دریافت کنید.
چند نکته:با فعال سازی این قابلیت هم میتوانید SMS بفرستید هم SMS دریافت کنید.این ترفند روی گوشیهای نوکیا و سونی اریکسون تست شده است.این ترفند با استفاده از سیستم Diverting گوشی ها صورت میپذیرد.این ترفند تنها بر روی مخابرات ایران تست شده است.اگر در حین نوشتن کد به Error برخورد کردید مجدد کد را وارد کنید.افرادی که با موبایل با شما تماس میگیرند با پیغام Diverting نیز روبرو میشوند که چندان مشکلی پدید نمیاورد. خوب پس بد نیس که چند تا کد دیگه هم به اینجا اضافه کنیم:

09121000000#*21* ---->
بعد از Send کردن این Command اگه کسی به شما زنگ بزنه میگه دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است اما میتونین زنگ بزنین و Sms دریافت کنین و با #21# هم از این حالت در میاد!

09121000000#*67* ---->
بعد از Send کردن این Command اگه کسی به شما زنگ بزنه و شما اونو Reject کنین میگه که دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است و با #67# هم از این حالت در میاد!

0912100000#*67* ---->
بعد از Send کردن این Command اگه کسی به شما زنگ بزنه و شما اونو Reject کنین میگه که شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد و با #67# هم از این حالت در میاد!




ziser ::: پنج شنبه 86/11/18::: ساعت 1:17 عصر

به جرأت میتوان گفت پس از سرویس ایمیل یاهو ، اکنون Gmail پرطرفدارترین صندوق پستی الکترونیکی محبوب کاربران است. Gmail با داشتن ظرفیتی تقریبأ نامحدود و نوآوری های مختلف توانسته است امکانات سودمندی را برای استفاده کنندگان فراهم کند. اما Gmail هم بمانند تمامی نرم افزارها و سرویس های اینترنتی دیگر ، قابلیتهای تقریبأ مخفی ای دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی 10 کار جالب که احتمالأ تاکنون با Gmail خود انجام نمیداد بپردازیم!
1- سازمان‌دهی جلسات و قرارها در جی‌میل
البته این ویژگی به درد کسانی می‌خورد که خیلی از سیستم تقویم گوگل استفاده می‌کنند و کارهایشان را با استفاده از آن سازمان‌دهی می‌کنند.
وقتی یک میل برای شخصی می‌فرستید و قراری با او می‌گذارید ، می‌توانید در خود جی‌میل قرار را با کلیک بر روی Add event info سازمان‌دهی کنید ، به این ترتیب قرار به صورت خودکار وارد تقویم گوگل شما می‌شودو شخص دریافت‌کننده میل هم می‌تواند به سادگی قرار را وارد تقویم خود کند.

2- چت آفلاین
تقریبا مثل یاهو مسنجر می‌شود در جی‌میل هم برای یک شخص آفلاین گذاشت.

3- جستجوی پیشرفته
بسیاری از کاربران جی‌میل برای پیدا کردن یک میل خاص از قسمت جستجوی جی‌میل استفاده می‌کنند. اما کاربران بسیار کمتری از جستجوی پیشرفته جی‌میل استفاده می‌کنند. جستجوی پبیشرفته می‌تواند پیدا کردن میل‌ها را بسیار آسان کند ، چرا که می‌شود برای مثال جستجو را محدود به میل‌های ارسالی فقط یک نفر ، یک بازه زمانی مشخص یا میل‌های حاوی پیوست کرد.

4- تذکر به روز شدن گفتگو
فرض کنید میل‌های زیادی را با فردی رد و بدل کرده‌اید و مرتب میل نوشته‌اید و پاسخ گرفته‌اید ، جی‌میل در این طور مواقع میل‌ها را در قالب یک گفتگو یا Conversation مرتب می‌کند. گاهی وقتی دارید پاسخی برای یک گفتگو می‌نویسید ، مخاطب شما میل می‌فرستد. در این طور مواقع یک تذکر به روز شدن گفتگو Conversation update notification ظاهر می‌شود:

5- لینک‌های هوشمند سمت راست
جی‌میل به صورت خودکار متن میل‌ها را پردازش می‌کند ، اگر در متن میل به جای خاص و یا به قراری در وقت معینی اشاره شده باشد ، در سمت راست لینک‌هایی ظاهر می‌شود که کاربر را به سرویس گوگل مپ راهنمایی می‌کند تا مکان مورد نظر را ببنید و یا به کار پیشنهاد می‌شود که قرار مورد نظر را وارد سرویس تقویم گوگل کند تا فراموش نکند

6- از جی‌میل برای موبایل استفاده کنید
البته اگر موبایلتان امکان دسترسی به اینترنت را دارد.

7- چرا با چت جواب نمی‌دهید؟!
برای من بارها پیش آمده که میلی برای یکی از دوستان فرستاده‌ام و چون دوستم آنلاین بوده ، بلافاصله پاسخ میل را گرفته‌ام. این طور وقت‌ها آدم متوجه می‌شود که گیرنده میل ، در همان لحظه آنلاین است.

در این طور مواقع اگر مجددا با شخص مورد نظر مجددا کار داشتیم بهتر است به جای رد و بدل کردن میل به صورت عادی در قالب چت به گفتگو با وی بپردازیم : replying by chat


8- ابزار یا گجت جی‌میل را به صفحه شخصی گوگل اضافه کنید
صفحه شخصی گوگل
، صفحه‌ای است که شما می توانید با اضافه کردن آدرس خروجی فید سایت‌های مختلف ، تقویم و یک سری ابزار یا gadget به آن ، صفحه بسیار جالبی به میل خود درست کنید که که حاوی چکیده‌ای از اطلاعات و خبرهای روز باشد : از وضعیت آب و هوا گرفته تا آخرین اخبار روز و از عکس‌های زیبای نشنال جئوگرافیک گرفته تا مناسبت‌های تاریخی روز.
بهتر است به صفحه شخصی خودتان ، گجت جی‌میل را هم اضافه کنید.

9- اسناد ضمیمه میل را در Google Docs & Spreadsheets ببینید
فرض کنید میلی برای شما فرستاده شده که یک فایل
word یا Excel دارد و شما برنامه word یا Excel را به هر علت در سیستمتان ندارید. چه می‌کنید؟
- شما می‌توانید با کلیک روی open
as a Google Docs & Spreadsheets در پایین فایل‌های پیوست‌شده ، فایل‌ها را با استفاده از سرویس آنلاین گوگل ببیند و حتی انها را ویرایش کنید!
- شما می‌توانید فایل
word را با فرمت HTML ببنید.
- شما می‌توانید فایل PowerPoint را به صورت یک اسلایدشوی فلش ببینید.

پس میِ‌بینید که در یک سیستم بدون برنامه ، تنها با یک مرورگر هیچ وقت در هنگام چک کردن میل‌هایی با این فایل‌ها دچار مشکل نخواهید شد.

10- اضافه کردن آدرس میل‌های دیگر در قسمت مبدأ میل : فرض کنید شما میل‌های دیگری مثلا در شرکتی که کار می‌کنید و یا دانشگاهی که تحصیل می‌کنید ، دارید و مسئولان شرکت و دانشگاه ، فقط با همان میل به شما جواب می‌دهند. در عین حال نمی‌خواهید برای فرستادن میل به صورت مرتب ، وارد دیگر حساب‌های میل خودتان بشوید.
جی‌میل چنین کاری را ممکن می‌کند:

- وارد حساب کاربری خود در جی‌میل شوید.
- روی
settnig در گوشه شمال شرقی صفحه میل! کلیک کنید و بعد برگه Accounts را باز کنید.
- در قسمت Send mail as روی Add another email address کلیک کنید.
- نام و آدرس میل دیگرتان را بنویسید.
- روی Next Step کلیک کنید. جی‌میل برای اینکه تشخیص دهد آدرس میل دیگر واقعا متعلق به ماست یک ایمیل تأییدی می‌فرستد ، شما باید آن میل را باز کند و روی لینکش کلیک کنید تا این مرحله هم انجام شود.
-  کار تمام است و از این به بعد می‌توانید وقتی در جی‌میل هستید ، ایمیل‌هایی با آدرس میل‌های دگرتان بفرستید. شخص دریافت‌کننده میل چنین چیزی را می‌بیند:
"From customaddress@domain.com on behalf of yourusername@gmail.com."




ziser ::: شنبه 86/11/6::: ساعت 11:43 صبح

قصد داریم ترفندهایی بسیار مفید درباره گوشی های سری 60 نوکیا را برای شما باز گو کنیم که ممکن است تعدادی از آنها را بلد باشید اما مرور آنها خالی از لطف نیست: تغییر تصویر زمینه ، قطع صدای فلش هنگام عکس برداری ، نمایش تصویر شخصی که تماس می گیرد ، تخصیص یک ملودی خاص به یک شخص خاص در دفترچه تلفن ، پاک کردن یکباره همه message های درون Inbox ، نمایش یا عدم نمایش شماره شما هنگام تماس و در پایان بهترین محل برای قرار دادن فایل های صوتی.


صدای کلیک دوربین هنگام گرفتن عکس را میتوانید با انتخاب پروفایل
silent یا با خاموش کردن warning tone ، خاموش کنید:
Menu > Profiles > "select your activated profile" > Personalise > Warning tones > On/Off

برای تغییر تصویر زمینه
Menu > Tools > Settings > Phone > Standby mode > Background image > Yes > "choose an image"
مناسبترین اندازه برای تصویر زمینه 174 * 132 پیکسل است.

نمایش تصویر شخصی که تماس می گیرد :
Menu > Contacts > "select a contact card" > Options > Edit > Options > Add thumbnail > "choose an image"

تخصیص یک ملودی خاص به یک شخص خاص در دفترچه تلفن :
Menu > Contacts > "select a contact card" > Options > Open > Options > Ringing tone > "choose a ringing tone"

پاک کردن یکباره همه
message های درون اینباکس:
Menu > Messaging > Inbox > Options > Mark/Unmark > Mark all > Options > Delete

نمایش یا عدم نمایش شماره شما هنگام تماس :
Menu > Messaging > Inbox > Options > Mark/Unmark > Mark all > Options > Delete

فایل های صوتی خود را بهتر است در محل های زیر قرار دهید:
فایل های
mid ، amr و wan در : E:SoundsDigital
فایل های
rng در : E:SoundsSimple

 




ziser ::: شنبه 86/11/6::: ساعت 11:25 صبح

   1   2   3   4      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :88387
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<